لنت به دوست ناباب

جدی جدی داشتم کور میشدم🤧🤦‍♂️😅
دیدگاه ها (۱)

موندن بین رفتنُ! نرفتن💁‍♂️😕🥱😅

خيلی وقته زندگیم یکنواخت شده! وَقتش چند تا تصمیم اشتباه بگیر...

اگه آنلان شام داشتم ورشکسته میشدم😅

سر این مانهوا تقریبا داشتم خل میشدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط