yaldae.bahar 55309674

دیدگاه ها (۰)

💔مونبین💔

♨️ آتش بس از منظر امام خمینی ره اینگونه است.

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ#حرامزاده گنده تر از طاغوت نیستی یا از ساواک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط