ادیت از خودم

ادیت از خودم
توروخدا بگید خوب بود یا نه ؟
اخه چرا نویسنده ی شیطان کش شینوبو رو از انیمه حذف کرد .
چقد بد سلیقه
البته نمیخوام بد جور توهین کنم چون اگه نویسنده نبود فیلم به این خوبی هم نبود
دیدگاه ها (۱۳)

وقتی نقاشی و انیمه ترکیب میشوند :

عمل به قول فیلم دومی

سلام

اهم اهم باید اعلام کنم که جدیدا قفلی زدم روی این بشر و شیطا...

میکس از انیمه شیطان کش 🗡این استیکر شبیه خنجره تا شمشیر نه ؟ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط