یه تیکه از اجرای دیشبم😎😋👑💜

یه تیکه از اجرای دیشبم😎😋👑💜
دیدگاه ها (۴۲)

چرا انقدر حق بود:)♥

..یه بار تهیونگ گفت: "نامجون،همزاد من"☺

me:)♡

ظبط آهنگمون هم تموم شددددد😄😎😜💜

تیکه ای از اجرای جام جهانی لیسا

عشقمم

هنو یه تیکه از قلبمو........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط