خب ام یکشنبه قراره قسمت اخر توکیو ریونجرز بیاد=))))))))))))خ...

من او‌نیم که یه جا نمیشینه=>

خب ...دو سال از اوتاکو بودنم میگذره =)خندیدیم :)ناراحت شدیم:...

anime

دقیقا همینه:)

عجب چکی زد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط