خیلی وقت بود میکس انیمه نذاشته بودم (شخصیت : سید کاگنو)

دیدگاه ها (۳)

یه میکس از فصل سوم "شیطان کش"

میکس شیطان کش

مرگ شیرین من در آغوش توست وقتی می گویم...

هر روز می‌میرم هر روز می‌شکنم هر روز می‌گریم هر روز می … روزها تکراریست یا افعال من؟!

خیلی وقت بود پست نذاشته بودم🫠

خیلی واقعا مرد خوبی بود🥲🥲اسم انیمه:حماسه وینلند#انیمه #میکس ...

خیلی وقت بود از دختری نذاشته بودم😭🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط