-اعتقآدی به کنآر گذاشتنِ آدمآ ندآرم...

-اعتقآدی به کنآر گذاشتنِ آدمآ ندآرم...
وقتش که برسه خودم میرَم کنآر!




دارا ..،✍️😏
دیدگاه ها (۰)

جنس دندوناش‌ چیع😐#یخ#اسمرفود#موکبانگ #عجیب

#توت_فرنگی #شیرینی#اسمرفود #موکبانگ

#مونا_فود #تن_ماهی #چیپس#اسمرفود #موکبانگ #چالش#ایرانی

#نوشیدنی#اسمرفود #موکبانگ#باحال

برای همتون آرزو میکنم...خودم که وقتش برسه تنهایی میرم ببینم....

من نیاز به هیچکس ندارمخودم خودمو لوس میکنمخودم خودمو ایگنور ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط