هرات جان

هرات جان
دیدگاه ها (۵)

چراپرچم خودنمیبینوم 😢

پرچم سفدبادمیزنه وای جیگرم آتیش گرفت😔😭😢

واقعا متاسفم 😔😔😔

هرات دیگه نمتونه تحمل کنه

دل ماهم زیادی روشن بود سوخت

#فالو_لایک_فراموش_نشه😻❤👉 #تیک_تاک #ادیت #چالش #سرگرمی #طنز #...

🎥 مردم شریف ایران، شما امروز در قدرتمندترین ایرانِ تاریخ ایس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط