بی حس بودنمو از کسی یاد گرفتم که قشنگ ترین حسو بهش داشتم.

بی حس بودنمو از کسی یاد گرفتم که قشنگ ترین حسو بهش داشتم.🌚
دیدگاه ها (۰)

بین عشق و تنفر هیچ فاصله ای نیست.

اگه تو از پیشم بری سر به بیابون میزارم✨♥️

اسمان چشم او ائینه‌ی کیستان که چون ایینه با من روبرو بود.✨

یکم زیبایی✨♥️

خدایا حس بودنت قشنگ ترین حس دنیاست....#خدا_هست

قبل از اینکه دوباره بهم برگردیم همین حسو داشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط