این حق من نبود تمام کودکیمو به خاطر این سن هدر دادم ارزو

این حق من نبود تمام کودکیمو به خاطر این سن هدر دادم ارزو میکردم زودتر بزرگ بشم الان ارزو میکنم زودتر بمیرم 😞🖤
دیدگاه ها (۲)

همه بگید امین 🥀🤲

😭💔

اینقدر دوست دارم همه برام لباس مشکی بپوشن من سفید به جای نام...

به امید روزی که ضربان قلبم بشه یه خط صاف دکتر بگه (متاسفم)🖤

ما رو دنبال کنید

کپشنو نخون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط