😭😭💔💔🖤🥀

😭😭💔💔🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

😭😭💔💔

😭😭💔💔

😭😭💔🖤🥀

مَن غُلام اَدَب عَبّاسَمخاک پای حَرَم عَبّاسَمغِير اَز مَردا...

لیسا و جیسو . من یه رفیق می خوام مثل جیسو 😭

و جای ناراحت کنندش اینجاست که صاحباشون رفتن ولی وسایلشون هست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط