مهم نیست پشت سرم چیا گفتی...

مهم نیست پشت سرم چیا گفتی...
مهم اینه که وجودشو نداری بیای تو روم بگی بدبخت!!
دیدگاه ها (۰)

ایران

یلدیز

من تا ابد اون دختری که عاشق کتاب خوندنه باقی میمونم

So

چی شد دامیان؟تو که گفتی هیچ حسی بهش نداری؟ هرچی هم ...

بخوایم تو روم بگی درسته هیکلم معمولیه ولی تربیتم که معمولی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط