بله خر بی صاحب همه سوار میشن

روزنامه دیروز امروز جاش سطل آشغال هست 👌
دیدگاه ها (۳)

بله ..زمین گرده

بتون اتالار ساغلغنا

بله......

😂😂😂😂

بدون شرح ....خر بی صاحب همه سوار میشن

چالش رو رفتم بگوید

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط