و ای کاش که دیدنت قسمت چشم های منتظر ما بشود ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و دوباره « اللهم عجل لولیک الفرج » ۰
دیدگاه ها (۳)

::..« و‌ ما در پناه قائم آل محمد یم »..::

::..« شکر خدا که شیعه ی زهرا ء و حیدر یم »..::

::..« ما در دو جهان غیر علی یار نداریم »..::

::..« علی سرآغاز عشق است و نور و امید »..::

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط