بالایی منم

بالایی منم
پایینی دوستم 💞
دیدگاه ها (۴)

بوی ماه مهر 😭

واییی حق 👀👀

هر سوالی ازم دارین توی کامنت ها ازم بپرسین تا جواب بدم

به تتلو نمره بده از یک تا ده

اسم بالایی : بوسه انفجاریاسم پایینی : عزیزترینم#مود #دترانه ...

اول کدوم رو بزارم یه نظر کافیه پایینی یا بالایی؟

بعد پایینی می خواد بالایی رو شکست بده !!واقعا خنده داره 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط