کپشن مهمممم

آهنگ هیسونگ واقعا قشنگ بود چرا کسی ازش حرفی نمیزنه؟ اون خودش نخواسته از گروه بره حقش نیست که کامنتاش فقط هیته!
دیدگاه ها (۶)

خیلی بدههه... ولی خب من سرمایشو دارم.. 📿😔

این آهنگ هیسونگ خیلی قشنگه

بچه ها داستان از این قراره که هیسونگ سه ماه پیش انهاپین رو ت...

مهمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط