ای کاش بهم میرسیدن:(

ای کاش بهم میرسیدن:(
دیدگاه ها (۲)

شاید....

هنوزم توی پایان این سریال موندم.....

هر چقدر از خفن بودنش بگم کم گفتم کاش پایانش اینقدر بد نبود :...

ولی این دوتا باید بهم میرسیدن که در آخر هم رسیدن..💖

ادیت موازی از تیر خوردن اسدیلم:))💔قشنگ خودم زار زدم سرش 😭توی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط