.

.
.
.
.
‌+یه+حس+بی+حسی
نسبت+به+هر+حسی+.+.+.🖤•
دیدگاه ها (۲)

*به زیبای تو کس را ندیدم*

دیوانه+شدم+من+..❤️‍🩹با+نیم+نگاهت+..¡♡.......🧸❤️‍🩹

یه حسی دارم..نه هر حسیاحساس میکنم کسایی که میگن منو دوست دار...

کمی بیشتر از هیرویوکی بدونیم

بهترین حسی که یه نفر میتونه به کسی بدهعشق نیست آرامشه... ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط