کاش میشد... 🌱

کاش میشد... 🌱


خدایا مهمان خسته ای داری
در آغوشش بگیر:)
دیدگاه ها (۰)

آرامش این صدا:)

شما به حرم مولا علی نیاز دارید ❤️‍🩹:)

در تاریخ بنویسید جوونای ما برای دفاع حرمت اسلام و شهدا با ده...

حس‌و‌حالشو‌خریدارم...:)سحر هشتم است‌وما‌ میل خراسان داریم ای...

ای کاش میشد....

ای کاش میشد فراموش کرد....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط