اگر‌کسی نمیخواد تعقیر نکنه نکنه

اگر‌کسی نمیخواد تعقیر نکنه نکنه
فقط جلو بقیه معذبم نکنه
دیدگاه ها (۳)

درودقراره برای همیشه اف بزنمچون کسی مرده زنده بودنم وایش مهم...

قطعا زیبایی با توستاقا من نمیرمدلم نمیخوادمیدونم واستون مهم ...

سال نو مبارک اوشگول های خاله

کوماندوها دستا بالا✋️

پروف تعقیر کرد

پروفایلم تعقیر کرد

رنگہ موھامو تعقیر دادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط