دیگر نمی خواهم تو را ......

دیدگاه ها (۰)

اونو یارش و منمو یادش :)🖤🥀

آرام نمی گیرم انجام نمی خواهم تا آخر عمر دلآغاز تو خواهم بود...

می‌دونم دوسم نداریا ولی نمی خواهم باور کنم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط