تیزر البوم Y TO THE K

سبکش از اسمش معلومه y2k
رنگای رنگین کمونه یعنی شیش اهنگ اهنگاشو لو نمیدومم
احتمالا فردا پس فردا بزارم ولی بچه ها این دو هفته ست تو ذهنمه نه اینکه یهو تصمیم بگیرم نه
من فقط تیزر نتونستم پیدا کنم رفتم تبلیغ گوشیه بیبی مانستر فکر کنم؟ اره اونو گذاشتم فوتو کارتو الان میزارم همینن
دیدگاه ها (۵)

فوتو کارت های البوم

اولین کولب مایورا(تیک تاکن ویس نیستن)

کاور جدید این از قبلی بهتر نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط