خدایی پوتک خیلی خوبه

خدایی پوتک خیلی خوبه
دیدگاه ها (۱)

بنظرتون چنلو بکنم فن پوتک یا نه کامنت بکنید

راست گفت😔

شما فرشته چی هستین

خدایی آهنگاش خیلی خوبه🥰😍

خدایی وایب شهریور و اردیبهشت خیلی خوبه . خیلی دوست دارمممممم...

یه ادیت گااااااد...یا کمی کیفیت پایین🤏🏻✨ اما خدایی خیلی خوبه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط