- یه‌دل‌دارم‌که‌ناقابله...♡

- یه‌دل‌دارم‌که‌ناقابله...♡
‌کیوت 🥺☘️
دیدگاه ها (۰)

چشم هایِ "طُـ♡ـو" دُنیایِ اَمنِ زندگیِ"مَــــن" است!👀💜

ܩࡍ߭ ࡅ߲ߊ ࡅ߳ࡐ ܟࡄࡐ‌ܥ‌ࡅ߳ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ܥ‌ܟ߭ࡅ࣫ܝ ࡄ݅ܤܝ‌ܩܢ💕

براىِ دوست داشتنت آرایه‌ اى نیستجز "تکرار"♥️♾

یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه:وقتی به شدت احساس تنهایی میکن...

یه دل دارم توی سینه!‌‌‌‌‌‌‌‌همون واسه تو میکوبه!

احتیاج دارم به یه بغل از ته دل 🫂🙂🌄✨️

یه بد دَهَنِ دل پاک سگش می ارزه به هزارتا لاشیِ خوش زبون…!️ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط