من از بی تو بودن شکستم ...

من از بی تو بودن شکستم ...
دیدگاه ها (۰)

ن کسیو دوست داشت باش ن از کسی انتظار داشته باش کسی دوست داشت...

👌👌✌️✌️

تو باکی دلت خوشه ...

تلفن. کن ...🥺🥺🥺

خمیده خمیده رسیدم به توشکستم شکستم دم جسم تو🎙محمدحسین‌حدادیا...

خانم دل به تو بستم❤ دل همرو شکستم💔#نیکا#نیکا_فلاحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط