نکرد و رفت 💔

نکرد و رفت 💔
باش به درک خودست نخواستی پس منم دیگ نمیخوام 💔😐
دیدگاه ها (۰)

بیچاره جیمینی😁

خلیج فارسی همیشگی 🇮🇷بخاطر خلیج لایک کن

لایک کنین لطفا 🎀

:))))) 💔

تو نخواستی بمونی منم جلوتو نگرفتم

کشی منو درک نکرد مثلت

کسی منو درک نکرد مثلت...🫡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط