چرا صبح ها بداری

دیدگاه ها (۰)

دلیل کار کردن جوونای ایرانی

دیگه دختری نمونده که ولت کنه

هنوزم آدم های خوب هس

اسکولا خبری نیستا ما گنگ نمی خونیم فاز نگیرید

نتونی بداری ناموس نداری😒همینه که هست 🗿

هر چه را که دوست بداری یک روزی از تو جدا خواهد شد

و شاید عاشقانه ترین کار همین باشد. که در میان این همه اندوه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط