امتحانامو انقد عالی دادم که ازم دعوت کردن شهریورم بیام👍

امتحانامو انقد عالی دادم که ازم دعوت کردن شهریورم بیام👍
دیدگاه ها (۱۲)

حدس بزنین کی زندست🌚

دعا کنین دفعه بعد زنده نشم🌚👌

من؟ گریه...؟ نه بابا... خاک رفته تو چشمم...

نباید با دیدنش یاد املت میوفتادم... 🌚💔

اوشی نو کو/ستاره من

میم های توکیو ریونجرز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط