hastm_hanooz 42324011

دیدگاه ها (۰)

از عاشقانه هایمان یک "من" مانده و‌یک جایِ خالیِ" تو"و "سكوتی...

هرروز به خودم امید میدم ک همه چیز خوبه و همه چیز درست میشه و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط