دوستش داشتم. دوستم نداشت💔💔🥀😔🖤

دوستش داشتم. دوستم نداشت💔💔🥀😔🖤
دیدگاه ها (۰)

وای. حسین. جان

بابا کاش بودی.

همیشه ی زخمی. باهامه. ک هیچ وقت خوب نمیشه 💔💔😔🥀

چرا؟؟ 🖤😔🥀💔💔

دوستم نداشت ... :)#دپ #غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط