من اگر خط ها رو صورتم نباشن

دیدگاه ها (۱)

دارم ی خانواده میسازم

MS =MANGYOKO SHARINGAN S SHARINGAN

♡ ㅤ  ❍ㅤ     ⎙ㅤ     ⌲ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ   ˢᵃᵛᵉ   ˢʰᵃʳᵉORX ITACHI 𝐂...

تمرکزخودت رو بزار فقط روی زندگی وپیشرفت خودت.. دیگران برات م...

اگه دخترا نباشن... 💥💥💥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط