بنگ چان و این آهنگ...
بچه ها خودم ادیت زدم🥹
خوب شد ؟🥺
تازه داشت آهنگش یادم میرفت ولی دوباره روش قفلی زدم ولی این دفعه با صدای بنگچان...🙂
خوب شد ؟🥺
تازه داشت آهنگش یادم میرفت ولی دوباره روش قفلی زدم ولی این دفعه با صدای بنگچان...🙂
- ۱۲۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط