ولی مولانا چه قشنگ میگه :

ولی مولانا چه قشنگ میگه :
اگر چرخ وجود من از این گردش فروماند،
بگرداند مرا آن کس که گردون را بگرداند🌹✨️
دیدگاه ها (۳۹)

گاهی اوقات لازم است،گوشه ی دنجی بروی و با خودت خلوت کنی.جایی...

🤭تا ابد میتونم بهشون فکر کنم و لبخند بزنم🩷✨️

مریضم خودتی😁💚

هوم قشنگ بود🤌🏻💜💫

خوانندگی

اونجا که جناب مولانا میگه:  ‏گر هيچ مرا در دل تو،جاست بگو!‏گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط