خونه مو ترک کردم....
خونه مو ترک کردم....
پروانه رو سوزوندم....
باغبون و خاک کردم....
خودم بی خونه شدم
خودم تا ته سوختم و تموم شدم
خودم پژمرده شدم
پس جای گله نیست ، من مقصر بودوم 🙃
پروانه رو سوزوندم....
باغبون و خاک کردم....
خودم بی خونه شدم
خودم تا ته سوختم و تموم شدم
خودم پژمرده شدم
پس جای گله نیست ، من مقصر بودوم 🙃
- ۱۳۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط