هنوزم تایپتون نیستن؟

هنوزم تایپتون نیستن؟
دیدگاه ها (۲)

دو عدد کیوت رو مشاهده می‌کنید

میووو

دهن زنک رو بست اصن اوف

تایپتون چیه ؟

تایپتون کدومه من ENTP هستم

قسمت غم انگیزش اینجاست که کتابای مورد علاقم پیشم نیستن چون ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط