تنهایی‌جرعت‌پروازه...

تنهایی‌جرعت‌پروازه...
دیدگاه ها (۱)

بی‌تو‌همش‌زخمه

میشه‌از‌تنهایی...

من‌چقد‌سادع‌بود‌...

بازم‌بگی‌بله‌...(:🩷

رویاش پروازه :)

جرعت!🗿😂

نه جرعت داری؟🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط