✲ بهترین قسمت پول داشتن اینه که...

دیدگاه ها (۱)

✲ چقدر این سکانس آشناس...

✲ دغدغه ات چیه... ؟

✲ من میگم ترور بلمونت قویه... 🗿✌

✲ قدرت سرمایه گذاری...

بهترین قسمت کیدارما

_زیباتر از پول مگه داریم؟ +معلومه! _اون کیه؟+انعکاسش تو اینه...

بهترین شغل دنیا، اینه..!❤️‍🩹#الهم_عجل_ولیک_الفرج #یا_مرگ_یا_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط