خدایا ازت یه چیز می خوام مرگ مگه نمیگی مردن حق پس من حقمو

خدایا ازت یه چیز می خوام مرگ مگه نمیگی مردن حق پس من حقمو ازت می خوام 🖤
دیدگاه ها (۰)

امروز فرداست منم بدون خداحافظی برم 🥀💔

😭🖤

سلامتی روزی که بمیرم ببینم برای کی عزیز بودم 😭💔

من تو این دنیا فقط مردم زندگی نکردم 🖤🥺

می خوام برگردم ویسگون😦ولی نه با محتوا mbti 😛نمی دونم پست ها ...

نمیدونم چرا ولی فائزه مدرسه قهرمانانه من گرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط