میدونی چرا آرمی منقرض نمیشه چون تازه شروع شده عمویییییی🤡🥸

میدونی چرا آرمی منقرض نمیشه چون تازه شروع شده عمویییییی🤡🥸🔪
دیدگاه ها (۴)

برادر گریه نکن همه بدشانسیم🖤💔

چرا آنقدر منه 🎀

قربون اشکای تک تکتون بشم مننننن😭

عررررر من غشششششششش🫠

نمیدونم چرا نسل این بی سواد های مادر جن* ده منقرض نمیشه 🤬🤬🤬🤬...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط