هر بار که نگاش می کنم گریم می گیره

😭😭
دیدگاه ها (۳)

من خودم کانائه هستم

توگا

خفن

رفتیم... اسمشو یادم نیست

بابت کیفیت عذر می خواهم و این ویدیو رو می بینم گریم می گیره

شلامممم🥺می خواستم یچیزی بگمنمیدونم چرا من وقتی که یکی یه خوب...

گیره مو های آنیا رو درست کردمبرخلاف انتظارم خیلی راحت روی مو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط