من مرده باشم اگه دست بیگانه به بک برگ درختانت برسد..

من مرده باشم اگه دست بیگانه به بک برگ درختانت برسد..
دیدگاه ها (۱۰)

#سبد _شهید _عیدتون. مبارک .

این دعا خواسته قلبی منه.🙏🙏الهی امین

“یا امام #رضـــــــــــا” اگر بناست کهلطف کسی به ما برسد …. ...

عاشقتم کشورم ایران کور بشه هرکی که نتونه قدرت تورو ببینه اجا...

اشتراک بگذارید تابرسد به دست اندی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط