از این به بعد من چاوومینم احساساتتون رو بگید مثل وومین رف

از این به بعد من چاوومینم احساساتتون رو بگید مثل وومین رفتار میکنم ✨
دیدگاه ها (۲۰)

چرا بهش هیت میدید مگه اون نقششو انتخاب کرده ؟؟؟ اون دلش میشک...

هعی

برام بخرین موخواممممممممممممممممم🥲

گریه کنمممممم؟؟ ✨😭😭😭😭✨✨✨✨

این حرفای اردم🥲💔سعی کنید احساساتتون رو به هیچ کسی منتقل نکنی...

هر چیزی رو تو کامنتا بگید شیپ میکنم ✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط