مامانبزرگش همیشه راست میگفت🙂

مامانبزرگش همیشه راست میگفت🙂

ممنونم که این قلبو قرمزی میکنیی ❤️‍🔥
دیدگاه ها (۳)

https://wisgoon.com/mai_koresh-1111_2222عشقمه فالوش کنید❤️‍🔥...

گوگولیااااا🫶🏻ممنونم که این قلبو قرمزی میکنیی ❤️‍🔥

بشه ی منه🫶🏻❤️‍🔥ممنونم که این قلبو قرمزی میکنیی ❤️‍🔥

تقدیم به هیترا:) 😏ممنونم که این قلبو قرمزی میکنیی ❤️‍🔥

داروین خدا بیامرز راست میگفت👀

بی بی راست میگفت... ــ. 🥺🥺🥺

بخدا که راست میگفت ولی جدی نگرفتن 😂😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط