اگه برونگرا هستی احتمالا این خصوصیات رو داری

لایک کامنت فالو یادتون نره ممنون
دیدگاه ها (۰)

تو یا میانگرایی اگه.......

بیاین با هم تکرار کنیم:)

آیا تو درونگرایی؟

💚پرنسس کیوتم 💚

توی کامنتا دلیلشو بگو

محمدرضا مهرورز

من اون دوست صمیم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط