سکوت از ما احساس زرنگی از شما

👑❤️‍🔥🤟🖤
دیدگاه ها (۰)

من همونم که اگر بخوام می‌مونم،اگر نرم، دلیلش بی‌ارزش بودن تو...

ناراحت نه شدم وقت از چشم افتادی

حامیت فالو ساب ممنون میشم حامیت کنید

پشتم به هر رفیقی که خوش کردم سوارخ سوارخ کرد

وقتی فکر میکنی زرنگی

بله فکر کردی زرنگی 😉😆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط