sen ve ben

sen ve ben
ama olmadi...😞🥀
دیدگاه ها (۰)

seni seviyorum kalbimin noori ❤️🖇🌹

her şey güzel bir yalaniĝmiş...🥀

kimse benim gibi seni sevemez

Ben seninle aşki yaşadim...

ben ve sen belki kısa zaman dan sönra bir birimize kövöş Mak...

sen konuş ben dinlerim seni... sırılsıklam aşık . #ترابزون#ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط