تنها تر از مترسک):

تنها تر از مترسک):
دیدگاه ها (۰)

بزار برو تنهام بزار

آدمی که بتونه با دلتنگی کنار بیاد...

آدم: تو دل داری؟مترسک: اره!آدم: مگه آدمی؟مترسک: مگه آدما دل ...

بححح بححع

# مبارک مترسک های بازیچه ایرانم برید بمیرید که یه قمار باز ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط