چه بگویم....😊🖤😭💔🚶🏼

چه بگویم....😊🖤😭💔🚶🏼
دیدگاه ها (۰)

این ادب عشقه.....😊🖤💔🚶🏼

😊🖤

دلتنگتم امام مهربون......😭🤍🫂

یا امام رضا کمکم کن....🤍🤲🙏😭🚶🏼

پدرم برای تو چه بگویمبگویم زخمم آن‌قدر عمیق شده که می‌توان د...

چه بگویم

چه بگویم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط