حضورت ..گرمای مهربونیت ..دستان پر مهرت ..حالمو خوب میکنه.

حضورت ..گرمای مهربونیت ..دستان پر مهرت ..حالمو خوب میکنه..
تو فقط باش..❤️
دیدگاه ها (۳)

خسته ام از قضاوت....

من از چشم خود هم خطا دیده ام...😔🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

فدای لب تشنه ات یا حسین 🖤🖤🥀

بعضی وقت ها قبول کردن بعضی چیزا واقعا سخته...مثل نبودن کسی ...

تنها تراپی که حالمو خوب میکنه:)

اندوه سر تا سر جسمش را فرا گرفته بود ، اندوهی که سال ها همان...

فقط بارون حالمو خوب میکنه🤏🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط