روال زنده بودن ما از مردن وحشتناکتره.👐🏻🐾🦋

دیدگاه ها (۰)

هر جور دوس داری زندگی کن دهن مردم همیشه بازه #عبرت •┈••✾❀•🚫•❀✾••┈•

گناه داریم 😂🦋

این کلیپ خودم است 🖤✨ دیگه خداحافظی میکنم 🐾

اینم خفن 😂

مردن +زدن موندن واصله نیست اونی بدون آب میمیره من زنده موندم...

روال داستان همینه..

عاقایون قانوما بیاید ت کامنتا روال های علانتون فعلی تونو رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط